HTML

turboweekend

Olyan emberek hétvégéi, akiket nem ismertek személyesen, de amivel foglalkoznak, azok a mindennapjaitok része.

Friss topikok

Ismeretlen ismerősök rituális hétvégéi

2010.06.05. 08:11 Babelszucs

turboWeekend X.- Ez csak egy Szimpla hétvége

Mi a közös nevező Budapest, Berlin és a Balaton esetében?  Nem, nem a "B", hanem a Szimpla. Az első két városban már van, a Balaton északi partján pedig a napokban nyílik a Szimpla következő egysége. Ennyi tennivaló mellett is van azért hétvége amit most Zsendovits Ábel és Bognár Csilla turbózott fel.

Péntek este hokiedzésre megy Ábel a Pólus centerbe. Évek óta nyomja a Fővárosi Jégverés csoport, ezt tudtam az esküvő előtt is, úgyhogy nem volt kizáró ok. Utána ők átvonulnak a Szimpla kertbe, esznek-isznak levezetik a hétköznapokat. Addig mi a lányokkal sorozatokat nézünk, négyen vagyunk, mindig másnál tartjuk a party-t. Ez is köztudott volt, úgyhogy 1:1. Grace klinika, Született feleségek, Nancy ül a fűben. Bevállalom, szerintem sokan nézik ezeket csak ha kérdezi tőlük valaki nem jut eszükbe...Ilyenkor eszünk-iszunk, végigdumáljuk a filmeket.

Szombaton 12 körül térünk magunkhoz, kihasználjuk, hogy nincs még gyerekünk, hát alszunk ameddig csak lehet! Ebben az időpontban a közelben két helyen a Gerlóczy-ban és az Onyx-ban nem néznek komplett hülyének és naplopónak, hogy reggelit rendelünk. A bundáskenyér isteni a Gelóczy kávéházban, ahol egyébként már 7 órától várják a korán kelőket. A hosszúra nyúló reggelizés után biciklire pattanunk, hogy a lelkiismeretünk is rendben legyen, no meg azért mert tényleg különleges a hétvégi belvárosban kerekezni. Elmegyünk a Tabánig vagy fel fogaskerekűzünk a Szépkilátás Szamos cukiba. Mostanában nagyon szeretek virágot ültetni a gangra. Mivel belvárosi házban lakunk csak itt van lehetőség kiélni ezt a hóbortunkat. Ábel is kiveszi a részét a projektből, ő szokta elcipelni a virágostól az általam kiválasztott mézvirágokat, angol muskátlikat, a hortenziát és még számtalan sziklakerti növényt, amely akceptálja a gangos körülményeket. Délután Ábel lenéz mindig a Szimplába, ahol kéthetente bicikli vásár van. Nagyon népszerű ez a kezdeményezés, rengeteg bringa cserélt már gazdát. Van szervíz is, úh. tényleg full service-t kell elképzelni. Mivel itt csak zsíros kenyeret hagymával+ óriás hamburgert csalamádéval lehet fogyasztani, ezért estebédre átmegyünk a Kisharang-ba, ami szombaton csak 18 óráig van nyitva, de ha odaérünk tutti finom magyaros kajákat lehet enni. Csak egyet emelnék ki: meggyel töltött aranygaluska. No comment. Ha lekésünk, akkor elugrunk az Il terzo Cherchio-ba, ahol a grillezett Aranykeszeg mennyei. A vacsora után irány a Rio vagy a Zöldpardon, ahol biztos összefutunk ismerősökkel, illetve eleve velük érkezünk, így igazán jól telik az éjszaka.

Vasárnap korán kelünk- megéri-, mert lenézünk Fűzfőre, csekkoljuk a Szimpla Balaton előkészületeit. A fűzfői klub kikötő melletti területen épül a nyár egyik legjobb helye- szerénytelenség nélkül persze-, ahok lesz ping-pong asztal, csocsó, tekepálya, grill húsok, saláták, traubi, koncertek, limonádé, sör...Mi egy cirkusz kocsiban fogunk lakni, ami némileg vadregényessé teszi majd az életünket, de nyáron talán még ez is belefér.

A vasárnapi ebéd nálunk szent és sérthetetlen, úgyhogy ha nem is délre, de kettőre már a szülőknél vagyunk és esszük a marhahús levest velős csonttal, a sült kacsát párolt káposztával és tepsis krumplival. A tiramisu is állandó, de mindig hajlandóak vagyunk meglepődni, hogy milyen finom. Ebéd után Ábel a kanapén alszik én a szüleimmel az esküvői videónkat nézzük, amire adok nekik negyed órát, de utána inkább olvasok. Este hoki edzés van megint, majd utána Wii-zünk ahol kettesben lehetünk újra gyerekek és közösen készülünk a következő hétre, a legutóbb úgy, hogy a nyuszika wc pumpával lövi a többieket.

Ezen a héten itt fogyasztottunk:

www.szimpla.hu

www.hungaromap.hu/index.php?pageid...

www.gerloczy.hu

www.rio.hu

www.zp.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.